نوبت دهی اینترنتی درمانگاه

مراجعین محترم نوبت‌دهی تلفنی و  اینترنتی در بیمارستان‌ با هدف اختصاص و ثبت نوبت به بیماران از راه دور  در جهت دسترسی سریع و راحت پیاده‌سازی شده است. ضروری است نوبت دهی صرفاً با مشخصات و اطلاعات بیمار انجام شود

در هنگام دریافت نوبت اینترنتی  به نکات ذیل توجه فرمایید:

  • نوبت دهی غیرحضوری در اولویت است.
  • لطفا جهت ویزیت و پانسمان، نوبت غیر حضوری پزشک عمومی بگیرید.
  • درصورتیکه از طرف پزشک عمومی به جراح متخصص ارجاع شده اید می توانید نوبت اینترنتی پزشک متخصص بگیرید.
  • فقط درصورتی که قبلا توسط جراح متخصص یا فوق تخصص ویزیت شده اید می توانید بصورت اینترنتی نوبت پزشک جراح خود را دریافت نمایید.
  • لطفا جهت کاهش زمان انتظار راس ساعت تعیین شده در درمانگاه حضور یابید. سپس با استفاده از کد ملی یا کد رهگیری نسبت به دریافت نوبت خود از دستگاه نوبت دهی اقدام نمایید و منتظر فراخوان نوبت پذیرش توسط پرسنل پذیرش باشید.

مراجعین محترم لطفا قبل از دریافت نوبت اینترنتی راهنمای نوبت دهی اینترنتی درمانگاه را مطالعه فرمایید.

شماره تماس نوبت دهی تلفنی

88644734 -(021)

 

 

نوبت دهی اینترنتی درمانگاه

(کلیک کنید)

 

راهنمای نوبت دهی اینترنتی

 

پس از حضور در درمانگاه مراحل زیر انجام میشود:

1- مراجعه  همراه بیمار به دستگاه نوبت دهی راس ساعت مقرر و دریافت نوبت با کد ملی بیمار یا کد رهگیری

2- فراخوان شماره ی پذیرش درج  شده در رسید  نوبت دهی توسط واحد پذیرش و دریافت پرونده  

3-  فراخوان توسط پزشک معالج (با شماره نوبت پزشک)

4- مراجعه همراه بیمار به دستگاه نوبت دهی پس از ویزیت و دریافت نوبت خدمات (منشی ، داروخانه ، پانسمان)

5-  مراجعه همراه بیمار به منشی و تسویه حساب

6-  مراجعه همراه بیماربه داروخانه و دریافت دارو

7- مراجعه بیمار به اتاق پانسمان در صورت نیاز

 

Template settings