نوبت دهی اینترنتی درمانگاه
  • 1402/08/10 - 13:25
  • - تعداد بازدید: 101
  • - تعداد بازدید کنندگان: 89
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری ششمین جلسه آموزشی از سلسله کارگاههای رهبری،مدیریت و بهبود کیفیت

جلسه نهایی کارگاههای رهبری، مدیریت و بهبود کیفیت برگزار شد.

37777.mp3 برگزاری ششمین جلسه آموزشی از سلسله کارگاههای رهبری،مدیریت و بهبود کیفیت

به گزارش روابط عمومی مرکز، در ادامه سلسله کارگاه های آموزشی دفتر بهبود کیفیت، ششمین و آخرین جلسه کارگاه رهبری، مدیریت و بهبود کیفیت روز چهارشنبه 10 آبان ماه در سالن کنفرانس مرکز نوآوری سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور دکتر ده‌مرده‌ئی ریاست بیمارستان و دکتر کریمی معاون اجرایی مرکز و سایر مسئولان واحدها و سرپرستاران بخشها برگزار گردید و مباحث مربوط به فرایند نویسی و مستند سازی توسط خانم دکتر چوپانی ارائه شد و سپس چند مورد از فرایندهای نوشته شده توسط واحدها و بخشها مورد بررسی قرار گرفت و موارد لازم برای تصحیح توضیح داده شد. 

در ادامه مدیرعامل و معاون اجرائی مرکز صحبت کوتاهی در خصوص برگزار سلسله کارگاههای آموزشی ارائه کردند. آقای دکتر ده‌مرده ئی ضمن تشکر از حضور فعال و مستمر همکاران در کارگاههای برگزار شده به لزوم آموزش و انجام کار تیمی تاکید کردند و آقای دکتر کریمی معاون اجرائی مرکز ضمن تشکر از حضور خانم دکتر چوپانی و تلاش مستمر و پیگیرانه مسئول واحد بهبود کیفیت، خانم فاضلی در برگزاری کارگاههای آموزشی ابراز امیدواری کردند که با انجام نیازسنجی از واحدها، کارگاههای آموزشی دیگری در جهت ارتقای سطح دانش و کارائی همکاران برگزار گردد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر به خانم دکتر چوپانی مدرس این دوره از کارگاهها و خانم فاضلی مسئول بهبود کیفیت و برگزار کننده کارگاهها از زحماتشان قدردانی گردید.

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,آموزشی
  • کد خبر : 37777
:

تصاویر

Template settings