نوبت دهی اینترنتی درمانگاه
  • 1402/09/25 - 10:13
  • - تعداد بازدید: 131
  • - تعداد بازدید کنندگان: 121
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسابقات ورزشی برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسابقات ورزشی ویژه کارکنان بیمارستان برگزار شد .

320594.mp3 به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسابقات ورزشی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز،به همت کانون بسیج بیمارستان شهید مطهری،‌ مسابقات متنوع ورزشی  ویژه کارکنان برگزار شد. این مسابقات در رشته های فوتبال دستی ،‌ درات ،‌ تنیس روی میز برگزار شد و به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی اهدا شد. 

در این مسابقات در رشته دارت بانوان، خانمها محسنی، سلیمانی و طوفانیان و در رشته دارت آقایان به ترتیب بطویی، پیشوا و شاهی بعنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند. در رشته تنیس روی میز آقایان حسنی شال، توکلی و غضنفری مقام اول تا سوم و در مسابقه فوتبال دستی آقایان حسنی شال،توکلی و محمدپورثمرین بعنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.

در پایان مسابقات ضمن تقدیر از برندگان، جوایزی با حضور ریاست و مدیریت بیمارستان به ایشان اهدا گردید. در این مراسم آقای منفردی مسئول کانون بسیج بیمارستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای کانون بسیج مرکز  درمورد جذب قلبی افراد در بسیج و انگیزه سازی  در رابطه با مسائل فرهنگی و ورزشی و همچنین حمایت مسئول بسیج دانشگاه دراین راستا صحبت نمودند و در ادامه  ریاست مرکز آقای دکتر ده مرده ئی درمورد اهمیت ورزش جهت سلامت افراد  صحبت نمودند و  از تحول بسیج در مرکز تشکر کردند. در پایان جلسه نیز آقایان میثم بطوئی و مهرداد غلامی بعنوان بسیجیان نمونه بیمارستان معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,[اخبار پايگاه],اخبارداخلي ,اخبارداخلي
  • کد خبر : 320594
:

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings