نوبت دهی اینترنتی درمانگاه
  • 1403/05/30 - 09:09
  • - تعداد بازدید: 53
  • - تعداد بازدید کنندگان: 50
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

خدمت رسانی بسیجیان مرکزآموزشی درمانی سوانح سوختگی شهید مطهری در اربعین حسینی

بسیجیان مرکزآموزشی درمانی سوانح سوختگی شهید مطهری در درمانگاه تخصصی بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران‌ درموکب درمانی جمیعت الخیریه النور آماده خدمت رسانی به زائرین کربلا هستند.

337241.mp3 خدمت رسانی بسیجیان مرکزآموزشی درمانی سوانح سوختگی شهید مطهری در اربعین حسینی

به گزاراش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، در 5 روز ارائه خدمت به زوار حسینی در موکب درمانی دانشگاه واقع در عمود 1092 مسیر نجف - کربلا بیش از 14 هزار خدمت به مراجعین ارائه شد.

گفتنی است، کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران به صورت شبانه روزی در حال خدمت به زوار حسینی در درمانگاه سطح 3 دانشگاه علوم پزشکی ایران واقع در عمود 1092 مسیر نجف - کربلا هستند و نزدیک به یکصد نفر متشکل از متخصصین پزشکی در رشته های مختلف پرستاری، تکنسین های بیهوشی، اتاق عمل و دیگر کارکنان درمانی اعزام شدند که به صورت شبانه روزی به زوار خدمات درمانی ارائه می‌دهند، همچنین در این موکب درمانی خدمات سرپایی درمانی به صورت کامل به مراجعین ارائه می‌شود و با راه اندازی اتاق عمل جراحی‌های کوچک میسر شده است. همچنین در صورت نیاز به انجام خدمات تکمیلی بیماران در تفاهمی که با بیمارستان امام حسین (ع) کربلا شده است این بیماران به این بیمارستان اعزام می‌شوند. همچنین سه آمبولانس برای انتقال بیماران به بیمارستان در موکب درمانی مستقر است.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار دانشگاهی,[اخبار پايگاه],اخبارداخلي
  • کد خبر : 337241
:
کلیدواژه ها

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings