نوبت دهی اینترنتی درمانگاه
  • 1403/05/30 - 07:25
  • - تعداد بازدید: 52
  • - تعداد بازدید کنندگان: 49
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

دست‌های شفابخش جوان ۳۱ ساله را از مرگ حتمی نجات داد

مراجعه بیماری با ۹۵ درصد سوختگی

337242.mp3 دست‌های شفابخش جوان ۳۱ ساله را از مرگ حتمی نجات داد

به گزارش نبأپرس، حمیدرضا علیزاده اطاقور فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی از مراجعه بیماری با ۹۵ درصد سوختگی خبرداد و گفت: 9 اردیبهشت ماه امسال بیماری جوان با 31 سال سن و با سوختگی 95 درصد در بیمارستان پذیرش و مشخص شد که با تینر سوختگی عمیقی داشته است.

 بعد از بررسی سوختگی از نوع درجه 3 در اکثر نقاط بدن تشخیص داده شد و این بیمار تحت مراقبت‌های جدی ابتدا در ICU بستری و تحت مشاوره‌های داخلی، عفونی پزشکی قانونی و متخصص بیهوشی همراه با احیا و سرم درمانی قرار گرفت که درخواست آزمایشات و کارهای حمایتی هم داده شد.
به گفته او، برای این نوع سوختگی، امید خاصی به زنده بودن در دنیا وجود ندارد و تیم درمان با توکل به خدا تمام تلاش خود برای درمان آغاز کرد و جراحی در چند مرحله و فواصل مختلف با بهبود ضربان قلب و ... با پروتکل‌های علمی از جمله دبریدمان‌ها (برداشتن بافت های مرده و عمیق سوختگی) و انجام گرفت‌ها (پیوندهای پوستی متعدد) صورت گرفت.
فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی افزود: کادر درمان بیمارستان شهید مطهری تهران که بزرگترین مرکز آموزشی درمانی سوختگی کشور است بسیار دلسوزانه در شیفت‌های مختلف پیگیر حال عمومی این بیمار سوختگی حاد بودند و بخصوص در پانسمان‌ها زیر نظر من مجدانه تلاش کردند و با تلاش شبانه روزی و دلسوزانه همه کادر درمان که برای تمامی بیماران سوختگی از جمله ایشان انجام میگیرد، این بیمار بعد از 4 ماه با حال عمومی خوب ترخیص شد.
  • گروه اخبار : گروه های محتوا,[اخبار پايگاه],اخبارداخلي
  • کد خبر : 337242
:
کلیدواژه ها

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings